søndag 5. oktober 2008

Velkommen til verden-kort

I natt satt jeg oppe til omtrent 04 og laget et kort til den ene venninnen min som fikk en liten sønn på onsdag... Jeg forsøkte meg på et forrige dagen også, men det ble jeg IKKE fornøyd med... Det jeg laget i natt, derimot... det ble ganske enkelt, kan man si - men jeg ble iallefall så fornøyd at jeg kan gi det bort :o) Kan vel nesten ikke legge ut det ferdige resultatet før etter jeg har gitt kortet bort vel ;o) Litt kjedelig om snuppa ser det her inne før hun faktisk får det..

Gleder meg masse til i morgen, til første oppgaven legges ut på ManiaRunway!!
(regner vel ikke akkurat med at jeg går til topps, men det er gøy med konkurranser - man lærer masse, og så er det så spennende å se hvordan andre tolker og løser de samme oppgavene! Gøy gøy gøy!!

I dag skal vi til svigermor på fårikålmiddag, etter det tenkte jeg å scrappe litt (om barna er medgjørlige såklart!! Samboeren skal såklart på fotballkamp i dag, Godset spiller hjemme på Marienlyst mot kanskje det laget han hater mest i tippeligaen (Aalesund) ... Får bare håpe på hjemmeseier for oss!

Nå er det en seeen frokost her i huset :o) (barna har såklart fått mat da :p)

Ingen kommentarer: