søndag 12. oktober 2008

Mania Runway ~ Runde 1

DA har søndagen endelig kommet, og som jeg har ventet på dette Runwayshowet....!!
Vinneren er fremdeles ikke annonsert, og jeg misunner helt klar ikke disse snuppene som skal avgjøre hvem som vinner 1.oppgave. Vi gikk videre alle sammen som leverte inn bidrag, 37stk er vi nå - som spent venter på å få vite hvem som er den heldige vinneren av det supre gavekortet hos Bad Girls Kits .


Det var en helt suverent utfordrene oppgave, med et skikkelig utradisjonellt bilde, det må jeg virkelig si.... Ingen tvil om at det var en real utfordring, men det er vel kanskje det som er meningen også ;o)


Ta en till innom Mania Runway og titt på alle de flotte bidragene, det er sannelig verdt en titt!!


Her er mitt bidrag:

Noen detaljer:

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Flott bidrag du har levert!!:)

Dinh Mai sa...

Hi,

It's really a nice blog and ... you too !

I've loved to get more comments but could not since I do not know your language.

However, it should be appreciated if you could add me in your friend list!

Have a nice weekend !

Dinh Trung
www.kienthucdulich.info

{ Kristina } sa...

En kjempeflott layout! :) Veldig stilig med både hyssingen og blonder, for de er kaffefarget ikke sant? Ser nå sånn ut. ;)

Marita sa...

Takk dere!! Ja, hyssingen og arket under mønsterarket er lagt i kaffe, sammen med et par av blomstene og blonden... Jeg innser at de ikke ble veldig godt farget av denne kaffen - men jeg brukte opp det jeg hadde av kaffe ;o)

Unknown sa...

Nydelig bidrag!!

Likte spesielt godt det du har gjort med denne blodesaken og knappene i blomstene :D

Gleder meg til å se hva du tryller frem til neste oppgave!

O_o

Linda S. L sa...

kjempe flott bidrag te mainarunway!
den 'neila' du bra! ;)
flotte detaljer, mye her jeg ikke tankte at jeg kunne bruke en gang, må nok ta meg non flere inspirasjons runder igjen ja *hehe*