lørdag 11. oktober 2008

Ny header!!!

De siste dagene har jeg sittet og fundert på om det kanskje var på tide å fikse meg en header... Og i dag ble den ferdig!! :D Holdt på med den litt på og av i to-tre dager nå, stod litt fast - men så plutselig var den bare ferdig i dag... hehe!

Legg gjerne igjen en kommentar om dere liker det dere ser :o)

Ellers er det jo innleveringsfrist på Mania Runway ved midnatt - og jeg er sååå spent på hvordan det kommer til å gå i morgen!!!

Fortsatt god helg til de som måtte finne veien innom siden min!!
Litt detaljer...
(I og med at der er noen der ute som faktisk henger seg opp i at jeg har skrevet "Marita's" her på headeren, med en såkalt "genitivs-s", så er grunnen til dette at jeg syntes det så bedre ut, samt at www.blogger.com tross alt er en internasjonal side!!)

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Så flott header!!! Kjempefin!!:)

Marita sa...

Tusen takk, Vibeke!! :o)

Linda S. L sa...

nydelg header du har fått deg!
og jeg er litt enig med deg m den derre 's-en... jeg er også sånn og skriver den selv om engelsk ikke gjør det... eller er det omvendt..ha ha... finere blir det i allafall :) :) :)