fredag 3. oktober 2008

Jippi!!

Nå har jeg shoppa meg litt nytt stæsj til QK-tangen min!!!
Jeg har kjøpt meg Maddie Anne Classic alfabetet (komplett), Zoe Unicase og Punctuation die set. Slike! Gleder meg som en beibis til å få pakke i posten!! Jeg har vært utrolig heldig, for jeg har blitt kjent med ei dame fra Ohio som har driver å selger unna ALT utstyret hun har til QK... Så jeg har fått utrolig gode priser, et alfabet gratis, og ja... Hun er super altså!! (dessuten er utstyret ikke brukt, maks prøvetrykket med 2ganger!!)

(jeg har bursdag om under 2uker, så dette var min gave til meg selv ;o) )
Til bursdagen min håper jeg sårt på å få en good fotoprinter!!
(om noen har gode råd eller tips til hvilken jeg burde ønske meg, så setter jeg pris på det)

Kanskje på tide å krype til sengs... Har vært våken siden 06.30 i dag og har hatt en lang dag med "harry-tur" til Sverige - så jeg er relativt sliiiten... I morgen får min kjære besøk av bestekameraten sin, da blir det vel xbox på full guffe i stuen, så jeg regner med at jeg setter meg til rette inne på kjøkkenbordet og kanskje scrapper litt!! :D Har fått endel pakker i posten denne uken nemlig, masse flotte nye blomster!!! Må jo se om jeg får brukt opp noen ;o)

God natt i natten ;o)

Ingen kommentarer: