søndag 26. oktober 2008

Mania Runway - Oppgave 3

Må vel bare starte med å si.... Jøje meg for en uke!!!

Forrige uke var jeg så utrolig heldig at jeg fikk være med enda en uke i Mania Runway - og gledet meg som en unge til mandagen og den nye oppgaven kom... Lite ante jeg om at denne oppgaven virkelig skulle sette meg litt ut...

..." Du skal scrappe din hektiske hverdag. Du skal ha med ting som beskriver hverdagen din f.eks regninger, avispapir, timeplan, klokke, reklame, lekser eller kvitteringer... Du kan ha med bilder, men det skal IKKE være noen personer på bildene..."...
*dåne* ja jøss, tenkte jeg bare.... og ja - jeg fortsatte med tenkingen endel dager! Tenkte så det knaket! Og nei, jeg kom ikke igang før godt utpå lørdagen!

Resultatet var jeg nok ikke helt fortolig med, men men... Jeg tenkte det var bedre å gjøre et forsøk og levere inn NOE - og i denne omgang holdt det!

Jeg gik videre til runde # 4 og er sikkert den lykkeligste jenta i Drammen i kveld!! :D


Legger med et bilde av det jeg leverte inn... (bildet er litt forvrengt, siden det er tatt sent på kvelden. Kameraet var visst ikke helt kamerat med fargene på LOen..)

Nå er snart søndagen og denne helgen over - og jeg må bare si at jeg er ør i hodet etter å ha stilt klokken jeg :S TRØTT! Tror vel ikke det blir sene kvelden i dag nei :p Film med beste kjæresten i verden og så er det marsj i seng ja!
Gleder meg til ny oppgave på ManiaRunway i morgen! Du burde forresten ta deg en tur innom og titte på alle de andre bidragene som ble sendt inn - damene er sinnsykt flinke! Jeg bøyer meg i støvet for dere ;o)

5 kommentarer:

solsiv sa...

Bra løst oppgave !!!

En hverdag vi fleste av oss kan kjenne oss igjen i :-)

Syns bidraget ditt ble kjempefint jeg :-)

Vibeke sa...

Flott LO!!! Bra løsning på oppgaven!!! Spennende hva neste oppgave er - lykke til!!:)

SILJE sa...

Flott LO! Liker at du har brukt sh-bilder, unntatt på cola-flaska. Veldig beskrivende...:)(fra en eks.colaman)

Gladie sa...

Synes denne ble knallstilig, jeg :) vi kan vel bare glede oss til ny oppgave :)

Torill sa...

Kjempetøff LO!!!
Likte alt jeg:-)
Lykke til videre med utfordringene:-)
klem