søndag 19. oktober 2008

Mania Runway ~ Runde 2

Da var Runwayshowets dag kommet!! ENDELIG!!

Jeg tar meg selv i å sitte kontant med siden oppe, mens jeg stadig trykker refresh - i håp om at showet endelig har satt i gang... Det pussige er at jeg sikkert har gjort det 50 ganger, og det har fremdeles ikke skjedd noen verdens ting der :p haha! Er det bare jeg som er nerd kanskje??

Denne uken skulle vi lage en LO hvor vi;
-brukte deler av en strømpebukse
-hadde med tydelig maling
-tydelig håndsøm
Denne oppgaven var utrolig morsom, og jeg hadde det kjempegøy mens jeg holdt på!

Jeg begynte med å finne et ark til bakgrunnen, dette malte jeg med veggmaling (faktisk), fikk dog litt hjelp av samboeren min til å blåse malingen litt utover med sugerør - sååå gøy altså!Etter dette var det å finne et bilde da, og denne gangen var det ikke så vanskelig heldigvis! Hadde endel bilder fra en ferietur med en av mine beste venninner, som jeg virkelig hadde hatt lyst til å scrappe en stund - og endelig var anledningen her!

Videre var såklart QuicKutz-tangen min (med Maddie Anne og Zoe alfabetene) en trofast partner, sammen med symaskinen min :o) Sydde litt rundt omkring der med broderingstråd (festet noen av bokstavene, hadde noen korssting, og sting litt rundt omkring der) Også malte jeg med craclepaint langs sidene på bildet, sydde fast blomstene med knapper og broderinstråd.
Fargevalget mitt er litt annerledes enn jeg har gjort det tidligere, men jeg har kommet frem til at jeg liker å scrappe med knalle farger - blir så glad og munter av det!!

Alt i alt, så blir jeg iallefall glad av å se på Loen jeg har laget :p Det bildet føler jeg beskriver så godt hvordan ferien vår var, vi var glade unge og koste oss veldig :o) Gode minner!

Legger såklart med noen bilder av Loen også























Noen detaljer;

































































Jeg setter såklart enormt stor pris på kommentarer, enten om det er på godt eller vondt!


Kan forøvrig ta med at jeg har strikket lue til eldstegutten vår i går.. hehe! (ikke etter noe mønster, bare rett opp og ned type) Den passet heldigvis perfekt i str, så han kommer sikkert til å bli så tøff i den atte (må bare feste noen tråder før den kan tas ibruk :o))
Legger med et bilde av denne også jeg... riktignok ikke all verden å skryte av altså :p


5 kommentarer:

solsiv sa...

Knall stilig bidrag.
Digger de knalle fargene mot svart bakgrunn. :-)

Vibeke sa...

Bidaget ditt ble skikkelig flott!!:) Lekkert med malingen som var blåst rundt. En flott glad Lo!!:)

annes paperfun sa...

Kjempefint bidrag. Og så herlig med den sorte bakgrunnen som fikk de andre fargene så fint frem.
Stilig!

SILJE sa...

Er kjempeglad i sterke farger selv, så dette var et av bidragene som stakk seg ut, synes jeg! Kjempeflott!! Drinkpinne og maling...kult!

Unknown sa...

Jeg ble også veldig glad når jeg fikk se LOen din ;)

Skikkelig kul var den! Du har virkelig fått med deg mye detaljer på denne :)

Lykke til videre i kveld :)

O_o