fredag 22. august 2008

ScrappeMania

Dette her uten tvil en av mine favoritt blogger! Jeg har vært OFTE innom og tittet der, og samlet inspirasjon helt siden jeg oppdaget scrapping. Jeg blir så utrolig inspirert av å titte på hva de flinke jentene i teamet der lager... Får bare lyst til å sitte dagen lang og bare scrappe!!!


De har forresten fått ny flott header for den flotte siden sin, seee så fin!!









Ingen tvil om dette er en inspirerende blogg, og her inne kan man virkelig sitte og titte i timesvis! Aner ikke hvor mange ganger jeg har tittet igjennom ALLE innleggene jeg... hehe!
Nå om dagen kan det hende man er så heldig å får litt Scrappesnop, legger med et bilde av alt det flotte som er i snope-pakken, for det er ikke så rent lite heller gitt!
Bli med selv da vel??

http://scrappemania.blogspot.com/2008/08/scrappesnop.html




Håper flere av dere tar turen innom siden dems, og starter med scrapping!!








Besøk siden dems i dag da vel!


http://scrappemania.blogspot.com/


Ingen kommentarer: