fredag 29. august 2008

Jada...

Har såklart handlet litt mer på nettet jeg da... Denne gangen var jeg en tur på www.customcrops.com en amerikansk nettbutikk, som jeg foreløpig har hatt super erfaring med! Kjøpte QK-tangen min (med moxie, skinnimini-alfabetet) der, og sparte MASSE på det!!
Dessuten er de veldig koselige og service-minded'e de som jobber der :o)

Kjøpte meg noen Distress Ink - stempelputer (vintage photo, old paper og antique linen) og re-inkere, en Bone-folder og et Blackboardalbum :o) Inkl. frakt og det hele kom det på 200kr. Fantastisk hvor mye mer man kan få for pengene "overthere" altså!

Fikk pakken fra Xtina i posten i dag!!! :D Hadde fått med en liten overraskelse til hver av kits'ene, en pakke med raindrops til hver! Supert altså!!
Thank you! ;o)

I morgen går turen ned på postkontoret for å hente en pakke fra Bikuben! Gleder meg til å se hva jeg shoppa. (har jo helt glemt bort det allerede...)

Ha en flott kveld, dere som evt titter innom!

Ingen kommentarer: