onsdag 20. august 2008

Scrappeblogg/hobbyblogg

Jammen var det vel ikke på tide at jeg laget meg en scrappeblogg jeg og!!!

Den siste tiden har jeg vært helt trllbundet av denne utrolig fantastiske kunsten... Jeg er endel inne på mammanett, og sniker litt runder der inne nemlig.. hehe! Jeg må bare si at det er så utrolig mange flotte LO'er folk lager, og jeg kan ikke fatte at det er mulig å lage noe sååå vakkert. Gir meg ende over! JEG VIL OGSÅ LAGE SÅNNE!! :D


Så da har jeg gått til innkjøp av en QuicKutz Squeeze og noen dies, et alfabet, noen stempler, mønsterark, stensiler og diverse småtterier. Jeg kommer nok mest til å scrappe de to nydelige sønnene mine, og ting fra hverdagen her i familien vår, og såklart bilder av den beste kjæresten og pappaen i verden! <3


Jeg er som dere skjønner heeeelt i nybegynnerfasen, og tar imot råd, ris og ros med stor takknemmelighet!!


Legger ut et par bilder av det jeg har laget så langt... (ikke så mye gitt, men håper det kommer mer i tiden fremover!!)


Takkekortene vi skal sende ut for barselsgavene til yngstemann;



Noen av dem, følte meg som en maskin der jeg satt og laget kort til den store gullmedaljen ;o)
Noen detaljer...

Ingen kommentarer: