mandag 8. september 2008

Garnshopping...

DA har jeg endelig tatt fatt i strikkepinnene igjen også! Satt igang med et søtt lite sett, jakke og lue. Supersøtt! Gleder meg til å bli ferdig! Er nesten ferdig med bakstykket på jakken nå - så jeg håper resten går fort!! :o) Kveldene brukes nemlig til iherdig strikking nå om dagen, siden jeg er småsyk... Jeg er nok ingen strikkemester akkurat - men synes det er koselig å ha noe å fikle med om kvelden. (spesiellt med en kopp kakao også ;o))

Jeg kom over en annonnse på finn.no hvor en dame solgte unna MASSE flott garn med 70%avslag... Om det skulle være noen som vil ta en titt, gå inn HER og ta en titt :o)
Jeg og min mor kjøpte garn for over 800kr faktisk, så nå gleder meg meg til pakke i posten!! :D

Etter strikkesettet er ferdig skal jeggå igang med diverse fra drops design... De har sluppet den nye katalogen nå, og det er litt småtteri jeg kunne tenkt meg der faktisk! En hettegenser, knestrømper og litt annet småtteri ;o)

Bortsett fra dette venter jeg på en pakke fra USA med noen flere QuicKutz alfabeter... Kjøpte av en superkoselig dame, Amy - så hun skulle sende meg en pakke i dag :o) Khaki alfabetet, og Eliza var det vel... Spennende!!!

Ingen kommentarer: