onsdag 10. september 2008

Forrige uke hengte jeg på et par konkurranser på Mammanett... Resultatet var vel så som sa *ler* - men det får nå så være... :o)

I scrapliften skulle vi lifte en flott LO av Naboen, her er mitt bidrag




















I skissekonkurransen ble bidraget mitt slik;


















Ny uke - nye muligheter, det er iallefall det jeg hører folk si ;o) Dermed er jeg igang med denne ukens konkurranser !! Nesten ferdig med et bidrag, så får vi se om det går bedre denne uken da :p

Ellers strikker jeg for harde livet - men jeg legger altså ikke ut noe bilde av dette før jeg er ferdig..

2 kommentarer:

Linda S. L sa...

syns det var kjempe flotte layouter jeg! Og absolutt en flott løsning av scrapliften ;)
morro at du har blitt med på den ;)

ninabakke sa...

Den øverste liften var skikkelig fin! Masse fine detaljer.

Flotte LOer

Legger deg til i blogglisten min jeg, så er det litt lettere å få tittet innom :)

-Nina