torsdag 8. januar 2009

Jøje meg! LENGE SIDEN SIST!!

Jeg observerer at jeg kanskje ikke har vært den mest effektive scrappe-bloggeren de siste to månedene :p Det er slett ikke det at jeg ikke har gjort noe... Jeg har bare hatt for mye å gjøre til å sette meg ned og legge det ut her!!

Jeg har bland annet laget dåpsinvitasjoner og julekort. Det ble vel rundt 30julekort, hvor ALLE var forskjellige! Det var supergøy å lage de, men selvsagt har jeg jo glemt å ta bilder *dåne*!!
Jeg har glemt å sende avgårde et kort, så jeg har tatt bilde av det da - slik at jeg har NOE a vise frem :) De andre kortene var i samme gate, om jeg si det slik - selv om fargebruken og stemplene var forskjellige :) Alle stemplene brukt på forsiden var Magnolia-stempler!








Jeg vil samtidig få takke Marle for hjelp og råd til julekortbildet mitt :) Jeg satte enormt stor pris på det!! Tusen takk :)

Håper alle har hatt en fin jul- og nyttårsfeiring, og at dere har mange nye flotte bilder å scrappe i det kommende året :)

Mitt neste prosjekt er dåps-takkekort... Vet omtrent hvordan jeg skal ha det, må bare få tatt et fint bilde av minsteprinsen i dåpskjolen.

Ellers er det veldig mye strikking om dagen, det er så koselig! Laget en lue til Mikael i går kveld - legger ut et lite bilde av den også, i sammen slengen :)


4 kommentarer:

Sandra sa...

Hei!
Du var virkelig flink til å lage kort!!! Har du gått noen kurs eller lignende?
Takk for koselig kommentar på min blogg! Hilsen Sandra

Marita sa...

Nei, ingen kurs nei :) Bare prøver ut litt på egenhånd! En helt utrolig morsom hobby, men mye av det koster dyrt gitt...

Jeg har møtt mange dyktige scrappere inne på mammanett sitt forum - det var igrunn der inne jeg ble inspirert til å begynne. Og da var det bare å sette igang med shopping da ;) Har funnet ut at MYE er billigere i USA - og jeg har handlet massevis på ebay faktisk. Folk i Statene er oppslukt i alt som heter kortlaging og scapbooking :D

Sandra sa...

Takk for tips! (Ebay neste! ) :)

Marita sa...

Skulle bare mangle ;) Man må dele de gode tipsene man har!
(og såklart spare der man kan...)
:)