tirsdag 11. november 2008

Kribler i fingrene...

Etter at jeg gikk ut av Mania Runway har jeg nok ikke fått scrappet noe gitt... Kommer liksom ikke igang med noe - og ja... litt tørke kanskje?? Jaja, jeg kommer nok sterkere tilbake! Nå skal jeg jo straks sette igang med julekortene for i år også :o)

Så siden sist har jeg jo såklart drevet med NOE, kan jo ikke bare sitte her og ikke gjøre en dritt heller :p Jeg strikker og strikker - har laget 4 luer og et par tøfler til meg selv + et skjerf til minsten... Synes det er helt supert å strikke jeg altså! Iallefall nå som vinteren lusker ute... Deilig å sitte inne på sofaen med strikketøyet, en kopp kakao og bare kose seg under ullpleddet foran tv :o)

Planen min er å starte min egen lille "butikk" og selge luer, tøfler og diverse småtteri til baby (sokker, tøfler, luer, jakker, kjøreposer, hele dresser og kosefiller bl.a) Kommer vel til å starte litt smått på finn.no først - bare for å se om det faktisk finnes noe marked for det jeg lager... OM det er noen som liker det jeg lager så får vi se hvordan det går ;o)



Legger med et par bilder av det jeg har laget den siste uken
































Og til slutt et bilde av minstemann, Mikael - med sin lue på :o)


1 kommentar:

Linda S. L sa...

ååå så søt han er :)
herlig lue hi hi